INFORMACIÓ LEGAL______________________ pàgina 2

 

INFORMACIÓN LEGAL____________________ página 6


 

INFORMACIÓ LEGAL

 

 

 

Informació general

El Servei d'Activitat Física (SAF) és el gestor de les instal·lacions esportives de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i qui organitza i promou la pràctica d'activitat física en aquesta Universitat.

La missió del SAF és promoure la pràctica d'activitat física en totes les seves vessants, orientant-se cap a la formació integral de les persones.

La promoció de la pràctica d'activitat física i de la salut, així com la formació i la recerca en aquests àmbits són els seus principals objectius

Els serveis que ofereix el SAF, i les mateixes instal·lacions esportives del campus, tenen com a públic objectiu, en primera instància, les persones que formen la Comunitat Universitària i les seves famílies, a qui la UAB subvenciona part de la quota d'abonament o d'entrada diària; també s'hi poden abonar o poden accedir-hi amb entrada puntual persones que no formin part d'aquesta Comunitat universitària, amb un preu d'accés diferenciat. Els períodes d'obertura del servei estan marcats per la vida universitària, reduint-se els horaris o el nombre d'activitats dirigides i serveis en períodes de vacances acadèmiques.

En compliment de l’establert a l’article 10 de la Llei 34/2002, de 11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i del Comerç Electrònic (LSSICE), s’informa que el titular del lloc web és el Servei d’Activitat Física (SAF) de la Universitat Autònoma (UAB), amb domicili social al Campus de la UAB, s/n (08193 Bellaterra, Barcelona), amb CIF núm. Q-0818002-H.

Correu Electrònic: saf.usuaris@uab.cat

Telèfon: (+34) 93 581 19 34

 

 

Termes i condicions

La persona usuària declara que és major de edat i disposa de capacitat legal necessària per a contractar els serveis oferts per la Secretaria Interactiva del SAF d’acord amb les condicions més avall desglossades, les quals declara comprendre i acceptar.

En el cas de contractació per menors de edat, es requereix l’autorització dels pares o tutors per a poder gaudir del servei contractat.

La persona usuària serà en tot cas responsable de l’exactitud i veracitat de les dades proporcionades al SAF de la UAB a través del formulari de registre i es compromet a utilitzar els serveis i continguts del nostre lloc web de conformitat amb la Llei i els termes i condicions dels serveis que ofereix el SAF en cada moment, havent d’abstenir-se de fer-los servir per a:

1.    Transmetre a tercers no autoritzats el seu nom d’usuari i la seva contrasenya, devent comunicar immediatament al SAF l’accés per part d’un usuari no autoritzat a aquesta informació.

2.    Introduir a la xarxa programes de dades susceptibles de provocar danys en els sistemes informàtics del SAF, de la UAB o de tercers usuaris de la xarxa interna o d’aquest lloc web.

3.    Realitzar activitats il·lícites, contràries a la bona fe, als costums, a la moral o l’ordre públic.

4.    Realitzar activitats que constitueixin una infracció de la regulació sobre propietat intel·lectual i industrial o qualsevol altra norma de l’ordenament jurídic aplicable.

5.    Reproduir, duplicar, vendre o explotar per a finalitats comercials qualsevol contingut del lloc web.

6.    Difondre continguts de caràcter racista, xenòfob, pornogràfic, d’apologia del terrorisme i/o que atemptin contra els drets humans.

 

Normes d’ús del lloc web

 

L’acceptació d’una contrasenya per a accedir com a persona usuària als serveis online de la Secretaria Interactiva del SAF comporta l’acceptació de les següents normes d’us:

 

  1. Utilitzar els recursos informàtics únicament per a gestions relacionades amb l’activitat que desenvolupa el SAF a la UAB, d’acord amb les indicacions que s’estableixen.

2.    Respectar la normativa vigent a la UAB i els drets de propietat intel·lectual, ja siguin propietat de la Universitat o de tercers.

3.    Els continguts, imatges o documents que formen part del web del SAF i de la Secretaria Interactiva no poden ser objecte de reproducció, distribució, comunicació pública o transformació no autoritzada. S’exceptua la possibilitat que té la persona usuària, per al seu ús personal, de copiar en el seu ordinador o de tenir una còpia impresa de la informació a la qual pot accedir per a la seva finalitat d’informar-se i de gestionar tràmits relacionats amb el SAF.

4.    Respectar les dades considerades confidencials o d’ús restringit a les que eventualment puguin tenir accés, en funció de la seva condició de persones usuàries de la Secretaria Interactiva, d’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal i normativa general aplicable.

5.    La contrasenya que el SAF facilita per accedir a la Secretaria Interactiva és personal i intransferible de cada persona usuària, per la qual cosa les actuacions realitzades sota una determinada contrasenya es consideraran efectuades pel seu titular.


 

6.    Vetllar per impedir l’eventual accés d’altres persones usuàries o persones alienes al SAF a la seva pròpia informació, de la mateixa manera que no pot tampoc interferir o intentar interferir la informació que pertany a una altra persona usuària.

7.    L’incompliment d’aquestes normes d’ús es posaran en coneixement de la direcció del SAF als efectes que adoptin les mesures pertinents amb la normativa vigent.

 

Condicions d’ús del lloc web

D’acord amb la legislació vigent sobre propietat intel·lectual, tots els continguts d’aquest lloc web, el seu disseny gràfic i els codis són propietat de la UAB o, en el seu cas, està degudament autoritzada per a la seva utilització.

Està prohibida la transmissió, distribució, cessió, reproducció, comercialització, emmagatzematge, comunicació pública o transformació del contingut del web, que necessitarà sempre el consentiment exprés i escrit de la UAB.

La UAB no serà responsable de les infraccions en matèria de propietat intel·lectual comeses pels usuaris d’aquest web.

La UAB, en el marc de la seva activitat, posa diferents continguts a disposició dels usuaris, per tal que en puguin fer un ús racional i atendre les seves necessitats d’informació, sense poder-ne fer, això no obstant, una explotació comercial.

Aquesta pàgina web conté enllaços o hiperenllaços que condueixen a altres pàgines web gestionades per tercers aliens a la nostra organització. Així, doncs, la UAB no pot garantir el contingut o les informacions que es recullin en les pàgines web esmentades ni la seva veracitat o actualització, ni fer-se’n responsable.

Protecció de dades de caràcter personal

 

D’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD), la UAB està compromesa amb una política de protecció de dels drets i de les llibertats de les persones pel que fa al tractament de les seves dades personals.

En compliment d’aquesta llei orgànica, les dades personals de les persones usuàries s’incorporaran al fitxer automatitzat de gestió d’usuaris del SAF de la UAB, per a la gestió de la relació, la prestació o lliurament adequat dels productes o serveis sol·licitats, la gestió dels cobraments i pagaments conseqüència dels mateixos i per a mantenir informats a les persones usuàries. Així mateix, es fa exprés esment que l'entitat Servei d’Activitat Física de la Universitat Autònoma de Barcelona, amb domicili en Campus Universitari s/n, 08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès), és la destinatària final d'aquestes dades, i que els interessats podran exercitar els drets d'accés rectificació, cancel·lació i oposició de les seves dades personals en els termes legals, mitjançant carta dirigida a l'adreça indicada anteriorment.

Podeu accedir a la normativa de la UAB sobre protecció de dades de caràcter personal al següent enllaç: Normativa UAB protecció de dades de caràcter personal.

Política de lliuraments

 

La venda online que es realitza a través de la Secretaria Virtual del SAF consisteix en la contractació d’abonaments i inscripcions a serveis esportius/activitats oferts pel SAF, els quals es formalitzen i tenen efecte en el moment del pagament.

 

 

Política de canvis i devolucions

 

Abonaments

 

En cap cas es retornarà cap quota d’abonament si no és per causes imputables al SAF.

 

Les baixes d’abonament, o qualsevol modificació que afecti la quota, s’han de comunicar abans del dia 25 de l’acabament del període que s’hagi pagat, tot i que no tindrà efecte fins la finalització d’aquest període, llevat del mes de desembre en què caldrà notificar-ho abans del dia 20.

 

Servies esportius/activitats

 

La persona que vulgui inscriure’s a una activitat gaudirà del descompte, si escau, d’acord amb el seu vincle amb el SAF o amb la UAB, sempre que la condició requerida s’acrediti en el moment d’efectuar el pagament de la inscripció. No es faran devolucions en cas que la persona reuneixi els requisits per al descompte posteriorment al pagament de la inscripció.

Les persones que hagin gaudit d’un descompte per ser abonades, hauran de mantenir aquesta condició durant tot el període de realització de l’activitat. En cas contrari, es procedirà al cobrament de la quota establerta sense descompte.

 

Les persones que sol·licitin la cancel·lació de la inscripció a un servei esportiu/activitat organitzat pel SAF tindran dret a la devolució de l’import pagat, d’acord amb el següents criteris:

Les devolucions es faran en relació amb l’import en concepte d’inscripció (descomptada la matrícula, si escau).

a)    Fins a 46 dies abans de l’inici de l’activitat: devolució del 75 % de l’import.

b)   Entre 30-45 dies abans de l’inici de l’activitat:

o   devolució del 50% de l’import, si ha finalitzat el període d’inscripció.

o   devolució del 75% de l’import, si no ha finalitzat el període d’inscripció.


 

c)    Entre 15-29 dies abans de l’inici de l’activitat:

o   devolució del 30% de l’import, si ha finalitzat el període d’inscripció.

o   devolució del 50% de l’import, si no ha finalitzat el període d’inscripció.

d)    Entre 5-14 dies abans de l’inici de l’activitat:

o   devolució del 10% de l’import, si ha finalitzat el període d’inscripció.

o   devolució del 30% de l’import, si no ha finalitzat el període d’inscripció.

e)    Entre 1-4 dies abans de l’inici de l’activitat o un cop iniciada aquesta: no es retorna cap import en concepte d’inscripció.

o   Sol·licitud de devolució (model disponible al taulell d’atenció al públic).

o   No cal acreditar el motiu de la cancel·lació, a no ser que sigui per causes mèdiques (en aquest cas caldrà justificar-ho amb un document del metge que indiqui la data de baixa i la data previsible d’alta i que especifiqui que no es pot realitzar cap tipus d’activitat física. En acompliment de la LOPD, no es pot acceptar cap tipus de document amb informació relativa a la malaltia o lesió que es pateix).

Les persones que sol·licitin el canvi d’inscripció a una altra activitat de la mateixa família el cost de la qual sigui inferior al de l’activitat a la qual estan inscrites, se’ls retornarà la diferència d’import només en cas que la sol·licitud es realitzi durant el període d’inscripció. En aquest cas caldrà presentar una sol·licitud de canvi d’inscripció i devolució (model disponible al taulell d’atenció al públic).

 

El SAF es reserva el dret d’anul·lar una activitat en cas que no s’arribi al nombre mínim de persones inscrites necessari per a la seva viabilitat. En aquest cas es retornarà l’import íntegre corresponent a la inscripció. Les persones a qui s’hagi realitzat una devolució per sol·licitud cancel·lació de la inscripció se’ls retornarà l’import del qual no se’ls hagi fet la devolució.

 

En cas de disconformitat amb la política de canvis i devolucions, els interessats poden exposar el seu cas mitjançant una instància (model disponible al taulell d’atenció al públic i al web).

 

 


 

Seguretat

 

 

Les dades de les targetes bancàries s’introdueixen en una pàgina segura i es transfereixen mitjançant SSL/TLS.

 

A més, el lloc web utilitza tècniques de seguretat de la informació generalment acceptades a la indústria, tals com firewalls, procediments de control d’accés i mecanismes criptogràfics, tot allò amb l’objecte d’evitar l’accés no autoritzat de dades. Per a aconseguir aquestes finalitats, la persona usuària accepta que el prestador (Santander Elavon Merchant Services) obtingui dades per a la corresponent autenticació dels controls d’accés.


 

INFORMACIÓN LEGAL

 

 

 

Información general

El Servicio de Actividad Física (SAF) es el gestor de las instalaciones deportivas de la Universidad Autónoma de Barcelona (UAB) y quien organiza y promueve la práctica de actividad física en esta Universidad.

La misión del SAF es promover la práctica de actividad física en todas sus vertientes, orientándose hacia la formación integral de les persones.

La promoción de la práctica de actividad física y de la salud, así como la formación y la investigación en estos ámbitos son sus principales objetivos.

Los servicios que ofrece el SAF, y las mismas instalaciones deportivas del campus, tienen como público objetivo, en primera instancia, las personas que forman la Comunidad Universitaria y sus familias, a quienes la UAB subvenciona parte de la cuota de abono o de entrada diaria; también se pueden abonar o pueden acceder con entrada puntual personas que no formen parte de esta Comunidad universitaria, con un precio de acceso diferenciado. Los períodos de obertura del servicio están marcados por la vida universitaria, reduciéndose los horarios o el número de actividades dirigidas y servicios en períodos de vacaciones académicas.

En cumplimiento de lo establecido en el artículo 10 de la Ley 34/2002, de 11 de julio, de Servicios de la Sociedad de la Información y del Comercio Electrónico (LSSICE), se informa que el titular de la página web es el Servicio de Actividad Física –en adelante SAF– de la Universidad Autónoma de Barcelona –en adelante la UAB–, con domicilio social en el Campus de la UAB, s/n (08193 Bellaterra, Barcelona), con CIF núm. Q-0818002-H.

Correo Electrónico: saf.usuaris@uab.cat

Teléfono: (+34) 93 581 19 34

 

Términos y condiciones

La persona usuaria declara que es mayor de edad y dispone de capacidad legal necesaria para contratar los servicios ofrecidos por la Secretaría Interactiva del SAF, de acuerdo con las condiciones más abajo desglosadas, las cuales declara comprender y aceptar.

En el caso de contratación por menores de edad, se requiere la autorización de los padres o tutores para poder disfrutar del servicio contratado.

La persona usuaria será en todo caso responsable de la exactitud y veracidad de los datos proporcionados al SAF de la UAB a través del formulario de registro y se compromete a utilizar los servicios y contenidos de nuestra web de conformidad con la Ley y los términos y condiciones de los servicios que ofrece el SAF en cada momento, debiendo abstenerse de utilizarlos para:

7.    Transmitir a terceros no autorizados su nombre de usuario y su contraseña, debiendo comunicar inmediatamente al SAF el acceso por parte de un usuario no autorizado a esta información.

8.    Introducir en la red programas de datos susceptibles de provocar daños en los sistemas informáticos del SAF, de la UAB o de terceros usuarios de la red interna o esta web.

9.    Realizar actividades ilícitas, contrarias a la buena fe, a las costumbres, a la moral o al orden público.

10. Realizar actividades que constituyan una infracción de la regulación sobre propiedad intelectual e industrial o cualquier otra norma del ordenamiento jurídico aplicable.

11. Reproducir, duplicar, vender o explotar para fines comerciales cualquier contenido de la web.

12. Difundir contenidos de carácter racista, xenófobo, pornográfico, de apología del terrorismo y/o que atenten contra los derechos humanos.

Normas de uso de la página web

 

La aceptación de una contraseña para acceder como persona usuaria a los servicios online de la Secretaría Interactiva del SAF comporta la aceptación de les siguientes normas de uso:

 

  1. Utilizar los recursos informáticos únicamente para gestiones relacionadas con la actividad que desarrolla el SAF a la UAB, de acuerdo con las indicaciones que se establecen.

9.    Respectar la normativa vigente en la UAB y los derechos de propiedad intelectual, ya sean propiedad de la Universidad o de terceros.

10. Los contenidos, imágenes o documentos que formen parte de la web del SAF y de la Secretaría Interactiva no pueden ser objeto de reproducción, distribución, comunicación pública o transformación no autorizada. Se exceptúa la posibilitad que tiene la persona usuaria, para su uso personal, de copiar en su ordenador o de tener una copia impresa de la información a la cual puede acceder con la finalidad de informarse y de gestionar trámites relacionados con el SAF.

11. Respetar los datos considerados confidenciales o de uso restringido a los que eventualmente puedan tener acceso, en función de su condición de personas usuarias de la Secretaría Interactiva, de acuerdo con la Ley orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal y normativa general aplicable.

12. La contraseña que el SAF facilita para acceder a la Secretaría Interactiva es personal e intransferible de cada persona usuraria, por lo cual las actuaciones realizadas bajo una determinada contraseña se consideraran efectuadas por su titular.

 

13. Velar por impedir el eventual acceso de otras personas usuarias o personas ajenas al SAF a su propia información, de la misma manera que no puede tampoco interferir o intentar interferir en la información que pertenece a otra persona usuraria.

14. El incumplimiento de estas normas de uso se pondrán en conocimiento de la dirección del SAF a los efectos de que adopten las medidas pertinentes de acuerdo con la normativa vigente.

 

Condiciones de uso de la página web

De acuerdo con la legislación vigente sobre propiedad intelectual, todos los contenidos de esta web, su diseño gráfico y los códigos son propiedad de la UAB o, en su caso, está debidamente autorizada para su utilización.

Está prohibida la transmisión, distribución, cesión, reproducción, comercialización, almacenamiento, comunicación pública o transformación del contenido de la web, que necesitará siempre el consentimiento expreso y escrito de la UAB.

La UAB no será responsable de las infracciones en materia de propiedad intelectual cometidas por los usuarios de esta web.

La UAB, en el marco de su actividad, pone diferentes contenidos a disposición de los usuarios, para que puedan hacer un uso racional y atender sus necesidades de información, sin poder hacer, no obstante, una explotación comercial.

Esta página web contiene enlaces o hiperenlaces que conducen a otras páginas web gestionadas por terceros ajenos a nuestra organización. Así, pues, la UAB no puede garantizar el contenido o las informaciones que se recojan en las páginas web mencionadas ni su veracidad o actualización, ni hacerse responsable.

 

Protección de datos de carácter personal

 

De acuerdo con la Ley orgánica 15/1999, de 13 de desembre, de Protección de Datos de Carácter Personal (LOPD), la UAB está comprometida con una política de protección de los derechos y de las libertades de las personas en cuanto al tratamiento de sus datos personales.

En cumplimiento de esta ley orgánica, los datos personales de las personas usuarias se incorporarán al fichero automatizado de gestión de usuarios del SAF de la UAB, para la gestión de la relación, la prestación o entrega adecuada de los productos o servicios solicitados, la gestión de los cobros y pagos consecuencia de los mismos y para mantener informadas a las personas usuarias. Así mismo, es hace expresa mención a que la entidad Servicio de Actividad Física de la Universidad Autónoma de Barcelona, con domicilio en Campus Universitario s/n, 08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès), es la destinataria final de estos datos, y que los interesados podrán ejercer los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición de sus datos personales en los términos legales, mediante carta dirigida a la dirección indicada anteriormente.

Pueden acceder a la normativa de la UAB sobre protección de datos de carácter personal al siguiente enlace: Normativa UAB protecció de dades de caràcter personal.

 

Política de entrega

 

La venda online que se realiza a través de la Secretaria Virtual del SAF consiste en la contratación de abonos e inscripciones a servicios deportivos/actividades ofrecidos por el SAF, los cuales se formalizan y tienen efecto en el momento del pago.

 

Política de cambios y devoluciones

 

Abonados

 

En ningún caso se devolverá la cuota de abonado si no es por causas imputables al SAF.

 

Las bajas de abono, o cualquier modificación que afecte la cuota, se deben comunicar antes del día 25 del fin del período que se haya pagado, aunque no tendrán efecto hasta la finalización de ese período, excepto el mes de diciembre en el que será necesario notificarlo antes del día 20.

 

Servicios deportivos/actividades

 

La persona que quiera inscribirse a una actividad disfrutará de un descuento, si fuera el caso, de acuerdo con su vínculo con el SAF o con la UAB, siempre que la condición requerida se acredite en el momento de efectuar el pago de la inscripción. No es harán devoluciones en caso de que la persona reuniese los requisitos para el descuento posteriormente al pago de la inscripción.

Les persones que hayan disfrutado de un descuento por ser abonadas, deberán mantener esta condición durante todo el período de realización de la actividad. En caso contrario, se procederá al cobro de la cuota establecida sin descuento.

 

Las personas que soliciten la cancelación de la inscripción a un servicio deportivo/actividad organizado por el SAF tendrán derecho a la devolución del importe pagado, de acuerdo con los siguientes criterios:

Les devoluciones se harán en relación con el importe en concepto de inscripción (descontada la matrícula, si fuera el caso).


 

f)     Hasta 46 días antes del inicio de la actividad: devolución del 75 % del importe.

g)    Entre 30-45 días antes del inicio de la actividad:

o   devolución del 50% del importe, si ha finalizado el período de inscripción.

o   devolución del 75% del importe, si no ha finalizado el período de inscripción.

h)    Entre 15-29 días antes del inicio de la actividad:

o   devolución del 30% del importe, si ha finalizado el período de inscripción.

o   devolución del 50% del importe, si no ha finalizado el período de inscripción.

i)     Entre 5-14 días antes del inicio de la actividad:

o   devolución del 10% del importe, si ha finalizado el período de inscripción.

o   devolución del 30% del importe, si no ha finalizado el período de inscripción.

j)     Entre 1-4 días antes del inicio de la actividad o una vez iniciada ésta: no se devuelve ningún importe en concepto de inscripción.

o   Solicitud de devolución (modelo disponible en el mostrador de atención al público).

o   No es necesario  acreditar el motivo de la cancelación, a no ser que sea por causas médicas (en ese caso será necesario justificarlo con un documento del médico que indique la fecha de baja y la fecha previsible de alta y que especifique que no puede realizar ningún tipo de actividad física. En cumplimiento de la LOPD, no se puede aceptar ningún tipo de documento con información relativa a la enfermedad o lesión que es padezca).

Las personas que soliciten el cambio de inscripción a otra actividad de la misma familia el coste de la cual sea inferior al de la actividad a la que están inscritos, se les devolverá la diferencia de importe sólo en caso de que la solicitud se realice durante el período de inscripción. En ese caso se deberá presentar una solicitud de cambio de inscripción y devolución (modelo disponible en el mostrador de atención al público).

 

El SAF se reserva el derecho a anular una actividad en caso de que no se llegue al número mínimo de personas inscritas necesario para su viabilidad. En ese caso se devolverá el importe íntegro correspondiente a la inscripción. Las personas a quienes se les haya realizado una devolución por solicitud de cancelación de la inscripción se les devolverá el importe del cual no se les haya hecho la devolución.

 

En caso de disconformidad con la política de cambios y devoluciones, los interesados poden exponer su cas mediante una instancia (modelo en el mostrador de atención al público y en la web).

 

 

Seguridad

 

 

Los datos de las tarjetas bancarias se introducen en una página segura i es transfirieren mediante SSL/TLS.

 

Además, la página web utiliza técnicas de seguridad de la información generalmente aceptadas por la industria, tales como firewalls, procedimientos de control de acceso y mecanismos criptográficos, todo ello con el objeto de evitar el acceso no autorizado de datos. Para conseguir estos fines, la persona usuaria acepta que el prestador (Santander Elavon Merchant Services) obtenga datos para la correspondiente autenticación de los controles de acceso.