INFORMACIÓ LEGAL______________________ pàgina 2
INFORMACIÓN LEGAL____________________ página 6
INFORMACIÓ
LEGAL
Informació general
El Servei d'Activitat Física (SAF) és el gestor de les
instal·lacions esportives de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i qui
organitza i promou la pràctica d'activitat física en aquesta Universitat.
La missió
del SAF és promoure la pràctica d'activitat física en totes les seves vessants,
orientant-se cap a la formació integral de les persones.
La promoció de la pràctica d'activitat física i de la
salut, així com la formació i la recerca en aquests àmbits són els seus
principals objectius
Els serveis que ofereix el
SAF, i les mateixes instal·lacions esportives del campus, tenen com a públic
objectiu, en primera instància, les persones que formen la Comunitat
Universitària i les seves famílies, a qui la UAB subvenciona part de la quota
d'abonament o d'entrada diària; també s'hi poden abonar o poden accedir-hi amb
entrada puntual persones que no formin part d'aquesta Comunitat universitària,
amb un preu d'accés diferenciat. Els períodes d'obertura del servei estan
marcats per la vida universitària, reduint-se els horaris o el nombre
d'activitats dirigides i serveis en períodes de vacances acadèmiques.
En compliment de l’establert a l’article 10 de la Llei
34/2002, de 11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i del
Comerç Electrònic (LSSICE), s’informa que el titular del lloc web és el Servei
d’Activitat Física (SAF) de la Universitat Autònoma (UAB), amb domicili social
al Campus de la UAB, s/n (08193 Bellaterra, Barcelona), amb CIF núm.
Q-0818002-H.
Correu Electrònic: saf.usuaris@uab.cat
Telèfon: (+34) 93 581 19 34
Termes i condicions
La persona usuària declara que és major de edat i
disposa de capacitat legal necessària per a contractar els serveis oferts per
la Secretaria Interactiva del SAF d’acord amb les condicions més avall
desglossades, les quals declara comprendre i acceptar.
En el cas de contractació per menors de edat, es
requereix l’autorització dels pares o tutors per a poder gaudir del servei
contractat.
La persona usuària serà en tot cas responsable de
l’exactitud i veracitat de les dades proporcionades al SAF de la UAB a través
del formulari de registre i es compromet a utilitzar els serveis i continguts
del nostre lloc web de conformitat amb la Llei i els termes i condicions dels
serveis que ofereix el SAF en cada moment, havent d’abstenir-se de fer-los servir
per a:
1.
Transmetre a tercers
no autoritzats el seu nom d’usuari i la seva contrasenya, devent comunicar
immediatament al SAF l’accés per part d’un usuari no autoritzat a aquesta
informació.
2. Introduir a la xarxa programes de dades susceptibles de provocar danys en
els sistemes informàtics del SAF, de la UAB o de tercers usuaris de la xarxa
interna o d’aquest lloc web.
3. Realitzar activitats il·lícites, contràries a la bona fe, als costums, a la
moral o l’ordre públic.
4. Realitzar activitats que constitueixin una infracció de la regulació sobre
propietat intel·lectual i industrial o qualsevol altra norma de l’ordenament
jurídic aplicable.
5. Reproduir, duplicar, vendre o explotar per a finalitats comercials
qualsevol contingut del lloc web.
6. Difondre continguts de caràcter racista, xenòfob, pornogràfic, d’apologia
del terrorisme i/o que atemptin contra els drets humans.
Normes
d’ús del lloc web
L’acceptació d’una contrasenya per a
accedir com a persona usuària als serveis online de la Secretaria Interactiva
del SAF comporta l’acceptació de les següents normes d’us:
2.
Respectar la normativa vigent a la UAB i els
drets de propietat intel·lectual, ja siguin propietat de la Universitat o de
tercers.
3.
Els continguts, imatges o documents que
formen part del web del SAF i de la Secretaria Interactiva no poden ser objecte
de reproducció, distribució, comunicació pública o transformació no
autoritzada. S’exceptua la possibilitat que té la persona usuària, per al seu
ús personal, de copiar en el seu ordinador o de tenir una còpia impresa de la
informació a la qual pot accedir per a la seva finalitat d’informar-se i de
gestionar tràmits relacionats amb el SAF.
4.
Respectar les dades considerades
confidencials o d’ús restringit a les que eventualment puguin tenir accés, en
funció de la seva condició de persones usuàries de la Secretaria Interactiva,
d’acord amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades
de Caràcter Personal i normativa general aplicable.
5.
La contrasenya que el SAF facilita per
accedir a la Secretaria Interactiva és personal i intransferible de cada
persona usuària, per la qual cosa les actuacions realitzades sota una
determinada contrasenya es consideraran efectuades pel seu titular.
6.
Vetllar per impedir l’eventual accés
d’altres persones usuàries o persones alienes al SAF a la seva pròpia
informació, de la mateixa manera que no pot tampoc interferir o intentar
interferir la informació que pertany a una altra persona usuària.
7.
L’incompliment d’aquestes normes d’ús es
posaran en coneixement de la direcció del SAF als efectes que adoptin les
mesures pertinents amb la normativa vigent.
Condicions
d’ús del lloc web
D’acord amb la legislació vigent sobre propietat
intel·lectual, tots els continguts d’aquest lloc web, el seu disseny gràfic i
els codis són propietat de la UAB o, en el seu cas, està degudament autoritzada
per a la seva utilització.
Està prohibida la transmissió, distribució, cessió,
reproducció, comercialització, emmagatzematge, comunicació pública o
transformació del contingut del web, que necessitarà sempre el consentiment
exprés i escrit de la UAB.
La UAB no serà responsable de les infraccions en matèria
de propietat intel·lectual comeses pels usuaris d’aquest web.
La UAB, en el marc de la seva activitat, posa diferents
continguts a disposició dels usuaris, per tal que en puguin fer un ús racional
i atendre les seves necessitats d’informació, sense poder-ne fer, això no
obstant, una explotació comercial.
Aquesta pàgina web conté enllaços o hiperenllaços que
condueixen a altres pàgines web gestionades per tercers aliens a la nostra
organització. Així, doncs, la UAB no pot garantir el contingut o les
informacions que es recullin en les pàgines web esmentades ni la seva veracitat
o actualització, ni fer-se’n responsable.
Protecció de dades de caràcter personal
D’acord amb la Llei orgànica 15/1999,
de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD), la UAB
està compromesa amb una política de protecció de dels drets i de les llibertats
de les persones pel que fa al tractament de les seves dades personals.
En compliment d’aquesta llei
orgànica, les dades personals de les persones usuàries s’incorporaran al fitxer
automatitzat de gestió d’usuaris del SAF de la UAB, per a la gestió de la
relació, la prestació o lliurament adequat dels productes o serveis
sol·licitats, la gestió dels cobraments i pagaments conseqüència dels mateixos
i per a mantenir informats a les persones usuàries. Així mateix, es fa exprés
esment que l'entitat Servei d’Activitat Física de la Universitat Autònoma de
Barcelona, amb domicili en Campus Universitari s/n, 08193 Bellaterra (Cerdanyola
del Vallès), és la destinatària final d'aquestes dades, i que els interessats
podran exercitar els drets d'accés rectificació, cancel·lació i oposició de les
seves dades personals en els termes legals, mitjançant carta dirigida a
l'adreça indicada anteriorment.
Podeu accedir a la normativa de la UAB sobre protecció
de dades de caràcter personal al següent enllaç: Normativa UAB
protecció de dades de caràcter personal.
Política de lliuraments
La venda online que es realitza a
través de la Secretaria Virtual del SAF consisteix en la contractació
d’abonaments i inscripcions a serveis esportius/activitats oferts pel SAF, els
quals es formalitzen i tenen efecte en el moment del pagament.
Política de canvis i devolucions
Abonaments
En cap cas es retornarà cap quota
d’abonament si no és per causes imputables al SAF.
Les baixes d’abonament, o qualsevol
modificació que afecti la quota, s’han de comunicar abans del dia 25 de
l’acabament del període que s’hagi pagat, tot i que no tindrà efecte fins la
finalització d’aquest període, llevat del mes de desembre en què caldrà
notificar-ho abans del dia 20.
Servies
esportius/activitats
La persona que
vulgui inscriure’s a una activitat gaudirà del descompte, si escau, d’acord amb
el seu vincle amb el SAF o amb la UAB, sempre que la condició requerida
s’acrediti en el moment d’efectuar el pagament de la inscripció. No es faran
devolucions en cas que la persona reuneixi els requisits per al descompte
posteriorment al pagament de la inscripció.
Les persones que
hagin gaudit d’un descompte per ser abonades, hauran de mantenir aquesta
condició durant tot el període de realització de l’activitat. En cas contrari,
es procedirà al cobrament de la quota establerta sense descompte.
Les persones que
sol·licitin la cancel·lació de la inscripció a un servei esportiu/activitat
organitzat pel SAF tindran dret a la devolució de l’import pagat, d’acord amb
el següents criteris:
Les devolucions es
faran en relació amb l’import en concepte d’inscripció (descomptada la
matrícula, si escau).
a)
Fins a 46 dies abans de l’inici de
l’activitat: devolució del 75 % de l’import.
b)
Entre 30-45 dies abans de l’inici de l’activitat:
o
devolució del 50% de l’import, si ha
finalitzat el període d’inscripció.
o
devolució del 75% de l’import, si no ha
finalitzat el període d’inscripció.
c)
Entre 15-29 dies abans de l’inici de
l’activitat:
o
devolució del 30% de l’import, si ha finalitzat
el període d’inscripció.
o
devolució del 50% de l’import, si no ha
finalitzat el període d’inscripció.
d)
Entre 5-14 dies abans de l’inici de
l’activitat:
o
devolució del 10% de l’import, si ha
finalitzat el període d’inscripció.
o
devolució del 30% de l’import, si no ha
finalitzat el període d’inscripció.
e)
Entre 1-4 dies abans de l’inici de
l’activitat o un cop iniciada aquesta: no es retorna cap import en concepte
d’inscripció.
o
Sol·licitud de devolució (model disponible
al taulell d’atenció al públic).
o
No cal acreditar el motiu de la
cancel·lació, a no ser que sigui per causes mèdiques (en aquest cas caldrà
justificar-ho amb un document del metge que indiqui la data de baixa i la data
previsible d’alta i que especifiqui que no es pot realitzar cap tipus
d’activitat física. En acompliment de la LOPD, no es pot acceptar cap tipus de
document amb informació relativa a la malaltia o lesió que es pateix).
Les persones que
sol·licitin el canvi d’inscripció a una altra activitat de la mateixa família
el cost de la qual sigui inferior al de l’activitat a la qual estan inscrites,
se’ls retornarà la diferència d’import només en cas que la sol·licitud es
realitzi durant el període d’inscripció. En aquest cas caldrà presentar una
sol·licitud de canvi d’inscripció i devolució (model disponible al taulell
d’atenció al públic).
El
SAF es reserva el dret d’anul·lar una activitat en cas que no s’arribi al
nombre mínim de persones inscrites necessari per a la seva viabilitat. En
aquest cas es retornarà l’import íntegre corresponent a la inscripció. Les
persones a qui s’hagi realitzat una devolució per sol·licitud cancel·lació de
la inscripció se’ls retornarà l’import del qual no se’ls hagi fet la devolució.
En
cas de disconformitat amb la política de canvis i devolucions, els interessats
poden exposar el seu cas mitjançant una instància (model disponible al taulell
d’atenció al públic i al web).
Seguretat
Les dades de les targetes bancàries
s’introdueixen en una pàgina segura i es transfereixen mitjançant SSL/TLS.
A més, el lloc web utilitza tècniques
de seguretat de la informació generalment acceptades a la indústria, tals com
firewalls, procediments de control d’accés i mecanismes criptogràfics, tot allò
amb l’objecte d’evitar l’accés no autoritzat de dades. Per a aconseguir
aquestes finalitats, la persona usuària accepta que el prestador (Santander
Elavon Merchant Services) obtingui dades per a la corresponent autenticació
dels controls d’accés.
INFORMACIÓN LEGAL
Información
general
El Servicio de Actividad Física
(SAF) es el gestor de las instalaciones deportivas de la Universidad Autónoma
de Barcelona (UAB) y quien organiza y promueve la práctica de actividad física
en esta Universidad.
La misión del SAF es promover la práctica de actividad física en todas
sus vertientes, orientándose hacia la formación integral de les persones.
La promoción de la práctica de actividad
física y de la salud, así como la formación y la investigación en estos ámbitos
son sus principales objetivos.
Los
servicios que ofrece el SAF, y las mismas instalaciones deportivas del campus,
tienen como público objetivo, en primera instancia, las personas que forman la
Comunidad Universitaria y sus familias, a quienes la UAB subvenciona parte de
la cuota de abono o de entrada diaria; también se pueden abonar o pueden
acceder con entrada puntual personas que no formen parte de esta Comunidad
universitaria, con un precio de acceso diferenciado. Los períodos de obertura
del servicio están marcados por la vida universitaria, reduciéndose los horarios
o el número de actividades dirigidas y servicios en períodos de vacaciones
académicas.
En cumplimiento de lo establecido en el artículo 10 de la
Ley 34/2002, de 11 de julio, de Servicios de la Sociedad de la Información y
del Comercio Electrónico (LSSICE), se informa que el titular de la página web es
el Servicio de Actividad Física –en adelante SAF– de la Universidad Autónoma de
Barcelona –en adelante la UAB–, con domicilio social en el Campus de la UAB,
s/n (08193 Bellaterra, Barcelona), con CIF núm. Q-0818002-H.
Correo Electrónico: saf.usuaris@uab.cat
Teléfono: (+34) 93 581 19 34
Términos y condiciones
La persona usuaria declara que es mayor de edad y dispone
de capacidad legal necesaria para contratar los servicios ofrecidos por la Secretaría
Interactiva del SAF, de acuerdo con las condiciones más abajo desglosadas, las cuales
declara comprender y aceptar.
En el caso de contratación por menores de edad, se requiere
la autorización de los padres o tutores para poder disfrutar del servicio
contratado.
La persona usuaria será en todo caso responsable de la
exactitud y veracidad de los datos proporcionados al SAF de la UAB a través del
formulario de registro y se compromete a utilizar los servicios y contenidos de
nuestra web de conformidad con la Ley y los términos y condiciones de los servicios
que ofrece el SAF en cada momento, debiendo abstenerse de utilizarlos para:
7.
Transmitir a terceros no autorizados
su nombre de usuario y su contraseña, debiendo comunicar inmediatamente al SAF el
acceso por parte de un usuario no autorizado a esta información.
8. Introducir en la red programas de datos
susceptibles de provocar daños en los sistemas informáticos del SAF, de la UAB
o de terceros usuarios de la red interna o esta web.
9. Realizar actividades ilícitas, contrarias a la buena
fe, a las costumbres, a la moral o al orden público.
10. Realizar actividades que constituyan una infracción
de la regulación sobre propiedad intelectual e industrial o cualquier otra
norma del ordenamiento jurídico aplicable.
11. Reproducir, duplicar, vender o explotar para fines comerciales
cualquier contenido de la web.
12. Difundir contenidos de carácter racista, xenófobo, pornográfico,
de apología del terrorismo y/o que atenten contra los derechos humanos.
Normas de uso de la página web
La aceptación de una contraseña
para acceder como persona usuaria a los servicios online de la Secretaría
Interactiva del SAF comporta la aceptación de les siguientes normas de uso:
9.
Respectar la normativa vigente en la UAB y los derechos
de propiedad intelectual, ya sean propiedad de la Universidad o de terceros.
10.
Los contenidos, imágenes o documentos que formen parte de
la web del SAF y de la Secretaría Interactiva no pueden ser objeto de reproducción,
distribución, comunicación pública o transformación no autorizada. Se exceptúa
la posibilitad que tiene la persona usuaria, para su uso personal, de copiar en
su ordenador o de tener una copia impresa de la información a la cual puede acceder
con la finalidad de informarse y de gestionar trámites relacionados con el SAF.
11.
Respetar los datos considerados confidenciales o de uso
restringido a los que eventualmente puedan tener acceso, en función de su condición
de personas usuarias de la Secretaría Interactiva, de acuerdo con la Ley orgánica
15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal y
normativa general aplicable.
12.
La contraseña que el SAF facilita para acceder a la
Secretaría Interactiva es personal e intransferible de cada persona usuraria, por
lo cual las actuaciones realizadas bajo una determinada contraseña se consideraran
efectuadas por su titular.
13.
Velar por impedir el eventual acceso de otras personas usuarias
o personas ajenas al SAF a su propia información, de la misma manera que no puede
tampoco interferir o intentar interferir en la información que pertenece a otra
persona usuraria.
14.
El incumplimiento de estas normas de uso se pondrán en
conocimiento de la dirección del SAF a los efectos de que adopten las medidas
pertinentes de acuerdo con la normativa vigente.
Condiciones de uso de la página web
De acuerdo con la legislación vigente sobre propiedad intelectual,
todos los contenidos de esta web, su diseño gráfico y los códigos son propiedad
de la UAB o, en su caso, está debidamente autorizada para su utilización.
Está prohibida la transmisión, distribución, cesión, reproducción,
comercialización, almacenamiento, comunicación pública o transformación del
contenido de la web, que necesitará siempre el consentimiento expreso y escrito
de la UAB.
La UAB no será responsable de las infracciones en materia
de propiedad intelectual cometidas por los usuarios de esta web.
La UAB, en el marco de su actividad, pone diferentes contenidos
a disposición de los usuarios, para que puedan hacer un uso racional y atender sus
necesidades de información, sin poder hacer, no obstante, una explotación
comercial.
Esta página web contiene enlaces o hiperenlaces que conducen
a otras páginas web gestionadas por terceros ajenos a nuestra organización. Así,
pues, la UAB no puede garantizar el contenido o las informaciones que se recojan
en las páginas web mencionadas ni su veracidad o actualización, ni hacerse
responsable.
Protección
de datos de carácter personal
De acuerdo con la Ley orgánica
15/1999, de 13 de desembre, de Protección de Datos de Carácter Personal (LOPD),
la UAB está comprometida con una política de protección de los derechos y de las
libertades de las personas en cuanto al tratamiento de sus datos personales.
En cumplimiento de esta
ley orgánica, los datos personales de las personas usuarias se incorporarán al
fichero automatizado de gestión de usuarios del SAF de la UAB, para la gestión
de la relación, la prestación o entrega adecuada de los productos o servicios
solicitados, la gestión de los cobros y pagos consecuencia de los mismos y para
mantener informadas a las personas usuarias. Así mismo, es hace expresa mención
a que la entidad Servicio de Actividad Física de la Universidad Autónoma de
Barcelona, con domicilio en Campus Universitario s/n, 08193 Bellaterra (Cerdanyola
del Vallès), es la destinataria final de estos datos, y que los interesados
podrán ejercer los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición
de sus datos personales en los términos legales, mediante carta dirigida a la
dirección indicada anteriormente.
Pueden acceder a la normativa de la UAB sobre protección
de datos de carácter personal al siguiente enlace: Normativa UAB protecció de dades de caràcter personal.
Política de entrega
La venda online que se realiza
a través de la Secretaria Virtual del SAF consiste en la contratación de abonos
e inscripciones a servicios deportivos/actividades ofrecidos por el SAF, los cuales
se formalizan y tienen efecto en el momento del pago.
Política de cambios y devoluciones
Abonados
En ningún caso se devolverá
la cuota de abonado si no es por causas imputables al SAF.
Las bajas de abono, o
cualquier modificación que afecte la cuota, se deben comunicar antes del día 25
del fin del período que se haya pagado, aunque no tendrán efecto hasta la
finalización de ese período, excepto el mes de diciembre en el que será
necesario notificarlo antes del día 20.
Servicios deportivos/actividades
La persona que quiera inscribirse a una actividad disfrutará de un descuento,
si fuera el caso, de acuerdo con su vínculo con el SAF o con la UAB, siempre
que la condición requerida se acredite en el momento de efectuar el pago de la inscripción.
No es harán devoluciones en caso de que la persona reuniese los requisitos para
el descuento posteriormente al pago de la inscripción.
Les persones que hayan disfrutado de un descuento por ser abonadas, deberán
mantener esta condición durante todo el período de realización de la actividad.
En caso contrario, se procederá al cobro de la cuota establecida sin descuento.
Las personas que soliciten la cancelación de la inscripción a un servicio deportivo/actividad
organizado por el SAF tendrán derecho a la devolución del importe pagado, de acuerdo
con los siguientes criterios:
Les devoluciones se harán en relación con el importe en concepto de
inscripción (descontada la matrícula, si fuera el caso).
f)
Hasta 46 días antes del inicio de la actividad: devolución
del 75 % del importe.
g)
Entre 30-45 días antes del inicio de la actividad:
o
devolución del 50% del importe, si ha finalizado el período
de inscripción.
o
devolución del 75% del importe, si no ha finalizado el período
de inscripción.
h)
Entre 15-29 días antes del inicio de la actividad:
o
devolución del 30% del importe, si ha finalizado el
período de inscripción.
o
devolución del 50% del importe, si no ha finalizado el
período de inscripción.
i)
Entre 5-14 días antes del inicio de la actividad:
o
devolución del 10% del importe, si ha finalizado el
período de inscripción.
o
devolución del 30% del importe, si no ha finalizado el
período de inscripción.
j)
Entre 1-4 días antes del inicio de la actividad o una vez
iniciada ésta: no se devuelve ningún importe en concepto de inscripción.
o
Solicitud de devolución (modelo disponible en el
mostrador de atención al público).
o
No es necesario acreditar el motivo de la cancelación, a no
ser que sea por causas médicas (en ese caso será necesario justificarlo con un
documento del médico que indique la fecha de baja y la fecha previsible de alta
y que especifique que no puede realizar ningún tipo de actividad física. En cumplimiento
de la LOPD, no se puede aceptar ningún tipo de documento con información
relativa a la enfermedad o lesión que es padezca).
Las personas que soliciten el cambio de inscripción a otra actividad de la
misma familia el coste de la cual sea inferior al de la actividad a la que están
inscritos, se les devolverá la diferencia de importe sólo en caso de que la
solicitud se realice durante el período de inscripción. En ese caso se deberá
presentar una solicitud de cambio de inscripción y devolución (modelo
disponible en el mostrador de atención al público).
El SAF se reserva el derecho a anular una actividad en caso de que no se
llegue al número mínimo de personas inscritas necesario para su viabilidad. En ese
caso se devolverá el importe íntegro correspondiente a la inscripción. Las
personas a quienes se les haya realizado una devolución por solicitud de
cancelación de la inscripción se les devolverá el importe del cual no se les
haya hecho la devolución.
En caso de disconformidad con la política de cambios y devoluciones,
los interesados poden exponer su cas mediante una instancia (modelo en el
mostrador de atención al público y en la web).
Seguridad
Los datos de las tarjetas
bancarias se introducen en una página segura i es transfirieren mediante SSL/TLS.
Además, la página web
utiliza técnicas de seguridad de la información generalmente aceptadas por la industria,
tales como firewalls, procedimientos de control de acceso y mecanismos criptográficos,
todo ello con el objeto de evitar el acceso no autorizado de datos. Para conseguir
estos fines, la persona usuaria acepta que el prestador (Santander Elavon
Merchant Services) obtenga datos para la correspondiente autenticación de los
controles de acceso.